In the Heart of the Country

In the Heart of the Country

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : J. M. Coetzee

Description

In the Heart of the Country (1977) is an early novel by South African-born Nobel laureate J. M. Coetzee. The book is notable for being one of Coetzee's more experimental novels and is narrated through 266 numbered paragraphs rather than chapters. جی. ام. کوتزی نویسندهٔ هلندی‌تبار اهل آفریقای جنوبی و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۰۳ میلادی است. اولین اثر داستانی کوتزی، سرزمین‌های گرگ‌ومیش در سال ۱۹۷۴ منتشر شد، که مشتمل بر دو داستان جداگانه («پروژهٔ ویتنام» و «حکایتِ یاکوبوس کوتزی») با مضمونی مشترک بود و او را به‌عنوان یک نویسندهٔ قدرتمند سبک ادبیات پسااستعماری مطرح ساخت. پس از آن، در سال ۱۹۷۷، رمان در مرکز (قلب) کشور منتشر شد، و جایزهٔ اول ادبی آفریقای جنوبی (CNA Prize) را برای وی به ارمغان آورد. زبان کتاب انگلیسی و چاپ انتشارات پنگوئن میباشد. حق تکثیر: PENGUIN BOOKS -1977
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری