واسط کاربری و ژنتیک در پیاده سازی یادگیری عمیق در شطرنج

واسط کاربری و ژنتیک در پیاده سازی یادگیری عمیق در شطرنج

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رامین اجلال

Description

1. کلاس واسط 5 2. اولین متد سازنده 7 3. متد کپی کننده 8 4. دومین متد سازنده 9 5. اولین سمافور کمکی 10 6. دومین سمافور کمکی 10 7. متد یادگیری سطحی 11 7.1. فرآیند آغازدهی متغییرهای قبلی 12 7.2. شرایط تفکر 12 8. متد بازآرایی 19 8.1. هسته اصلی متد بازآرایی 21 8.2. مهره های باقی مانده 27 9. متد لیست اندیس های شش گانه 28 10. متد آروین یادگیری عمیق 29 10.1. شرایط مرزی یادگیری عمیق 30 11. مکانیزم جریمه و پاداش در متد آروین 31 12. متد آروین سطحی 83 13. بازی ژنتیک 96 14. متد محاسبه درخت تفکر در یاگیری عمیق 98 15. متد آورین یادگیری سطحی سطح صفرم 133 16. تابع کپی کننده عنصر دشمن یا رقیب 134 17. متد تصمیم گیرنده 141 18. متد ارضا کننده شرایط مرزی 149 1. ژنتیک مساله 156 2. کلاس سازنده 157 3. متد تصمیم گیری عمومی 157 4. ژنتیک قلعه 159 5. نسخه ی ابتدایی ژنتیک کیش 160 6. ژنتیک مهره ی خودی 161 7. متد قدیمی پیاده سازی آچمز 161 8. ژنوم یافتن مهره ی شاه خاکستری 167 9. ژنوم آماری نوع 168 10. متد ترجمه ی مختصات سطری 168 11. ژنوم تعیین کننده آمار 169 12. ژنوم تعیین کننده جدول در لیست 170 13. ژنوم پیدا کردن یک نوع مهره خاص 170 14. متد پیدا کردن شاه قهوه ای 171 15. یک متد ناقص غیر قابل پرداخت 172 16. ژنوم کیش 174 17. ژنوم مات 176 18. ژنوم ژنتیک خصوصی 181 19. ژنوم شاه 182 20. ژنوم وزیر 184 21. ژنوم رخ 185 22. ژنوم فیل 188 23. ژنوم اسب 189 24. ژنوم سرباز 190 نتیجه گیری: 193 حق تکثیر: مالک اثر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری