مصاحبه فردی

مصاحبه فردی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج هاشمی

توضیحات

مصاحبه نوعی برقراری ارتباط است که در آن مصاحبه کننده قصد دارد با گوش دادن به صحبتهای مصاحبه شونده و مشاهده رفتار و عکس العملهای وی اطلاعاتی درباره شخصیت، نگرشها، دانش، اطلاعات و مهارتهای او به دست آورد و یا از طریق گفتگوی دوجانبه، در نگرشهای مصاحبه شونده نفوذ نماید، آموزش دهد و یا مشکلی در روابط کاری یا انسانی را ریشه یابی و حل نماید. مصاحبه هایی که با چنین اهدافی برگزار می شود، بدون داشتن آگاهی و مهارت در روشها و فنون مصاحبه ، نه تنها اثربخشی چندانی نخواهد داشت که حتی ممکن است نتیجه معکوسی نیز دربر داشته باشد. شما چگونه فکر می کنید ؟ آیا عقیده دارید که مهارت در "مصاحبه مؤثر" کاربردی برای شما دارد ؟ آیا تا کنون در ارتباط با انجام وظایف شغلی خودتان مصاحبه ای برگزار کرده اید ؟ آیا فکر می کنید اجرای مصاحبه مستلزم داشتن آگاهی ها و مهارت های ویژه ای است ؟ اگر چنین اعتقادی دارید، این نوشتار که به همین منظور تدوین گردیده است شما را در این امر یاری خواهد داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری