مجموعه کتابهای طلائی ( آیوانهو )

مجموعه کتابهای طلائی ( آیوانهو )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر والتر اسکات

توضیحات

سِر والتر اسکات (به انگلیسی: Sir Walter Scott) ۱۵ اوت ۱۷۷۱ - ۲۱ سپتامبر ۱۸۳۲)، رمان‌نویس، شاعر، تاریخ‌دان و زندگی‌نامه‌نویس اسکاتلندی است که او را اغلب ابداع‌کننده و یا پدر رمان تاریخی می‌دانند، از آنجایی که وی قالبی را برای این سبک از ادبیات داستانی به‌کار بست که تا امروز از آن پیروی شده‌است. اشعار و رمان‌های معروف به وِیورلیاو، به بازگویی وقایع مهیج مربوط به تاریخ موطنش می‌پردازند و سایر رمان‌های وی به بریتانیا و فرانسهٔ دوران قرون وسطی برمی‌گردند که شخصیتهای آن را شاهان، ملکه‌ها، رجل سیاسی، مزرعه‌داران، گدایان و راهزنان تشکیل می‌دهند. اسکات از برجسته‌ترین چهره‌های رمانتیسیسم بریتانیا محسوب می‌شود که آثارش هنوز از استقبال بالایی برخوردار است. از آثار معروفش به آیوانهو، راب روی، بانوی دریاچه و ویورلی می‌توان اشاره کرد. اسکن شده در فروم کودکی نوجوانی حق تکثیر : تهران: امیرکبیر،سازمان کتابهای طلائی، ۱۳۴۵
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری