جبر خطی

جبر خطی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : چارلز کرتیس

توضیحات

این کتاب، کتابی درسی است که برای درسهایی از سطوح بالاتر در جبر خطی طرح ریزی شده است. در عین حال که پیشنیازی برای مطالعه آن منظور نشده است، نحوه برداشت و تکیه بر بسط نظری، مطالعه آن را برای دانشجویانی مناسب می سازد که یک دوره درس حساب دیفرانسیل و انتگرال را به پایان رسانده باشند. مباحث کلی مطرح شده در این کتاب، به قرار زیر است : فصل اول : مقدمه ای بر جبر خطی فصل دوم : فضاهای برداری و دستگاه های معادلات خطی فصل سوم : تبدیل های خطی و ماتریس ها فصل چهارم : فضاهای برداری مجهز به ضرب داخلی فصل پنجم : دترمینان ها فصل ششم : چند جمله ایها و عددهای مختلط فصل هفتم : نظریه یک تبدیل خطی تنها فصل هشتم : فضاهای برداری دوگان و جبر چند خطی فصل نهم : تبدیل های متعامد و یکانی فصل دهم : برخی از کاربردهای جبر خطی حق تکثیر: مرکز نشر دانشگاهی | چاپ اول ۱۳۷۴
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری