جایی میان صخره و سنگ

جایی میان صخره و سنگ

  • 2.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرون ران استون

توضیحات

ترجمه: مترجمان انجمن نودهشتیا نسخه تایپی زمان معنی خود را از دست داده است. شمارش ساعات و ایام صرفاً به یک عمل خشک ریاضی تبدیل شده است. این کار هیچ واکنش عاطفی ای را به دنبال ندارد. فقط اقراری سرد و بی روح است؛ آهان، بسیار خب، من این مدت در اینجا بوده ام. نزدیک ظهر است و هنوز به ساعتم نگاه نکرده ام. نمی خواهم ببینم که روز چقدر سریع می گذرد، زیرا که می دانم شب چه چیزی در انتظارم است و اصلاً برای آن لحظه شماری نمی کنم. بهترین کار به گمانم این است که بی خیال زمان شوم. من که نه می توانم سرعتش را بیشتر کنم و نه کمتر؛ فقط می توانم با افکار و تصورات عجیب و غریبی که در ذهنم چرخ می خورد و نیز تصوری از دیوارها که با تأخیر در ذهنم شکل می گیرد کنار بیایم. فقط می توانم به طریقی با تنگنا ترسی ذهنی که بعد از آن همه بی خوابی به سراغم آمده و فکرم را از کار انداخته و فرایندهای ذهنی ام را یکی پس از دیگری مختل می کند، مقابله کنم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری