جهش در کسب و کار

جهش در کسب و کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژان بقوسیان

توضیحات

جهش در کسب‌و کار برای سال 1391 با پرداختن به 10 عامل کلیدی که در جهش کسب‌و‌کارها دخیل هستند در سال 1391 شتاب بیشتری به کارتان بدهید! رازهای جهش شرکت‌های موفق چیست؟ چرا بسیاری از شرکت‌ها رشدی بسیار کند دارند و برخی دیگر رشدشان جهشی است؟ موارد کلیدی که با پرداختن به آنها جهش بزرگی در کارتان ایجاد می‌شود کدامند؟ مدیران معمولا تلاش زیادی می‌کنند، ولی اگر این تلاش بر موارد کلیدی متمرکز نشود معمولا ما را خسته می‌کند و بازده مناسبی نمی‌گیریم. کسب‌وکار مانند اتومبیلی است که شاید به مرور زمان کارایی‌اش کم شود. اتومبیل کسب و کارتان را تعمیر کنید و سال بعد را با شتاب بیشتری آغاز کنید. سال 1391 می‌تواند بهترین سال کاری شما باشد، اگر از هم‌اکنون تصمیم بگیرید و به موارد کلیدی بپردازید. چند مورد کلیدی که باعث جهش کسب‌و‌کارمان می‌شود: بهبود فردی و مدیریت زمان استخدام و مدیریت کارکنان ساخت سیستم مستقل از مدیر طراحی چشم‌انداز و استراتژی مشخص مهارت یافتن بهترین خریداران ممکن بازاریابی هدفمند و نتیجه‌محور ساخت سیستم‌های پی‌گیری مشتریان . . . و موارد دیگری که باعث جهش کسب ‌و کار می‌شود! حق تکثیر: متعلق به شرکت مدیرسبز - منتشر شده توسط مدیرسبز برای دانلود رایگان عمومی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری