جبر و مثلثات سال ششم طبیعی - 1351

جبر و مثلثات سال ششم طبیعی - 1351

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتاب به وسیله اقایان حسین بحرانی،محمد زاوشی،دکتر محمد علی مجتهدی و دکتر هوشنگ منتصری نگارش یافته و جهت تدریس در سال ششم رشته طبیعی دبیرستان های کشور برگزیده شده بود. در پیوست کتاب نیز حل و تشریح کامل مسائل امتحانات نهایی دبیرستانهای سرارسر کشوراز سال 1327تا 1346 اورده شده است که راهنمای بسار خوبی می باشد. کتاب با یاداوری و تکمیل معادلات خط و رسم انها و یاداوری حدود توابع و محاسبه مشتقات انها اغاز می گردد. فصلی نیز به بررسی توابع درجه سوم و توابع هموگرافیک اختصاص یافته است در کتاب های جبر قدیم مفهوم انتگرال و محاسبه سطح و حجم با استفاده ازتعریف توابع اولیه به کاربرده می شد و نماد لایبنیتز (حرف s کشیده ) در کتاب های دانشگاهی ظاهر می گشت. فصل هفتم کتاب نیز به مقاطع مخروطی مانند دایره و بیضی و هذلولی و سهمی اختصاص دارد. چهار فصل انتهائی کتاب به مباحث مربوط به مثلثات اختصاص دارد حق تکثیر: کلیه حقوق این کتاب متعلق به وزارت اموزش و پرورش پیش از انقلاب بود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری