چگونه انسان غول شد-(جلد سوم-2)-انسان دنیای خود را گسترش میدهد

چگونه انسان غول شد-(جلد سوم-2)-انسان دنیای خود را گسترش میدهد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایلین سگال

Description

How Man Became A Giant چگونه انسان غول شد انسان دنیای خود را گسترش می دهد محمد تقی بهرامی بدین سان انسان تکامل یافت.وهر چه کاملتر شد افق زندگانی او وسیع تر گشت. قهرمان ما آرام ارام بزرگ شد . غول شد و بر جهان حکومت کرد. ========== جلد دوم این کتاب با نام انسان در گذرگاه تکامل ========== ========== جلد اول این کتاب با نام داستان تکامل انسان ========== این کتاب در 2 پارت آپلود شده است.نسخه پیش رو پارت دوم این کتاب میباشد.پارت اول هم در کتابناک وجود دارد. حق تکثیر: این کتاب بین سالهای 1353 تا 1357 در ایران به چاپ رسیده و پس از آن هرگز تجدید چاپ نشده است. بسیار قدیمی و نایاب است . جلد سوم این کتاب در وب بوده و من فقط در کتابناک آپلود کردم.ولی جلد اول و دوم را خودم شخصا تهییه و اسکن کردم و در کتابناک آپلود نمودم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری