جغرافی پنجم دبستان - جلد سوم

جغرافی پنجم دبستان - جلد سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سازمان کتاب های درسی ایران 1- کتاب جغرافیای سال پنجم دبستان متعلق به حدود نیم قرن پیش ( 1343 ) کتاب تقریبا منحصر به فرد و نایاب که برای نخستین بار از طریق سایت کتابناک ارائه می گردد 2- کتاب با تصاویر رنگی و برگه های بسیار ضخیم با ابعاد 24*31 - 3- قیمت 34 ریال ! 4- نکات جالبی در خلال صفحات کتاب وجود دارد مثلا زیر نقاشی مربوط به ترکیه نوشته : کودکان در ترکیه مانند اروپا لباس می پوشند !‌ حال جای این پرسش باقی است که این موضوع چه ربطی به کتاب جغرافی دارد ؟ یا اینکه هنوز در آن تاریخ تصاویر ملکه و شاه در ابتدای کتاب ها وجود نداشته است . ( هنوز استبداد بستر سازی نشده بود ) 5- به علت حجم بالا کتاب را در سه قسمت ( سه جلد ) اسکن و ذخیره سازی کرده ام ( به ترتیب 5 و 7 و 8 مگابابت ) 6- جا دارد در انتها از خانم صدیقه شاهزمانی که این کتاب را در اختیار اینجانب قرار دادند تشکر بعمل آمده از دوستان عزیز خواهشمندم برای سلامتی ایشان دعا فرمایند . حق تکثیر: کتاب درسی متعلق به نیم قرن قبل می باشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری