جغرافیا سال چهارم دبیرستان نظام قدیم سال تحصیلی 1346

جغرافیا سال چهارم دبیرستان نظام قدیم سال تحصیلی 1346

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تالیف آقایان علی اکبر جلائی قر، رضا خزائلمحمد حسن گنجی ، مصطفی عاطفی و حسن مشحون نگارش یافته ئ بر طبق ماده 4 تصویب نامه مصوب 18.3.1342 برای تدریس ذر دبیرستانها برگزیده شده است این کتاب به تشریح اوضاع طبیعی ،لقتصادی ، صنایع و راهها و ارتباطات کشور های پیشرفته آمریکا«اتازونی» انگلستان فرانسه آلمان «غربی» ایتالیا ژاپن و چین می پردازد. نماد پیشرفت و ترقی در خال حاضر با مغیار های پنجاه سال قبل بکلی متفاوت گردیده است لیکن کشور های یاد شده به علاوه چند کشور کانادا استرالیا همچنان پیشتاز عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی هستند. در زمان تالیف این کتاب همچنان جهان عرصه جنگ سرد و رقابت و کشمکش های بلوک های سیاسی شرق و غرب بود. ولیکن این کشور ها با استدلال اینکه تمدن هم رقابت است هم اشتراک مساعی به رشد و توسعه خود ادامه داده اندکه دلایل آن نه ازدیاد جمهیت است و نه دسترسی به فناوری هسته ای .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری