جنگ نرم عبری - جلد دوم

جنگ نرم عبری - جلد دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

خبرگزاری مشرق نیوز دیپلماسی دیجیتال بخشی از دیپلماسی عمومی است که با استفاده از رسانه های دیجیتالی مانند وب سایتها به کمک دولت مورد نظر آمده تا وضعیت دولت یاد شده را در افکار عمومی بهبود بخشد. رژیم صهیونیستی نیز با آگاهی از منفور بودن خود در افکار عمومی جهانی و بویژه افکار عمومی ایرانیان تلاش می کند با ابزارهای دیپلماسی عمومی به ویژه دیپلماسی دیجیتال میزان نفرت عمومی علیه خود را کاهش دهد. گزارش حاضر به عنوان بخش دوم از یک مجموعه رصد و مستند سازی ،به بررسی اقدامات تارنمای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در دیپلماسی عمومی در قبال ایرانیان می پردازد. مجموعه مطالعات "جنگ نرم عبری" با هدف بررسی و ابعاد سنجی فرآیند دیپلماسی عمومی اسرائیل در تقابل خود با ام القری جهان اسلام؛ رویکرد رصد و تحلیل را در این مصاف برگزیده است. مجلد حاضر به عنوان دومین بخش از این مجموعه مطالعات، تمرکز خویش را بر ارائه­ مستنداتی از زبان و قلم یک کارشناس ارشد یهودی به نام "منشه امیر" (بدور از هرگونه دخل و تصرفی) به عنوان یکی از بازوان اصلی دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی نموده و با جمع آوری و ارائه­ 97 گزارش با عنوان "تفسیر سیاسی" ارائه شده توسط وی (طی بازه­ زمانی پنج ساله) سعی در معرفی رویکرد این رژیم در عرصه­ جنگ نرم نموده است. حق تکثیر: خبرگزاری مشرق نیوز http://www.mashreghnews.ir/fa/news/24728...%84%D9%88%D8%AF
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری