همنوائی شبانه یاغی ها

همنوائی شبانه یاغی ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جو هیل

Description

. جو هیل ( جوئل امانوئل حق لاند ) وقتی در نوزدهم نوامبر 1915 جلوی جوخه آتش قرار می گیرد و شتلر – سر جوخه اعدام – فرمان "آماده ... هدف ... " را می دهد ، ناگهان هیل فریاد می زند : " آتش ! شروع کنید ، آتش .." . در شرح حال تازه ای که آدلر به سال 2011 از هیل منتشر می کند ، اسناد و مدارک تازه ای حمل بر بیگناهی او به دست داده است . آدلر گمان دارد که هیل قربانی شدم خود به عنوان فدایی جنبش کارگری را با ارزشتر از زنده بودن خود فرض کرده است و به همین دلیل هم در محاکمه از ادای سوگند سرباز می زند و متعاقبن همه شانس ها را برای تبرئه خود از دست می دهد ... او متولد قاول سوئد است . طرفدار حزب کارگر آمریکایی – سوئدی ، ترانه نویس ، شاعر که اگر چه انگلیسی زبان مادری او نیست اما به واسطه شغل های مختلفی که در اقصی نقاط آمریکا دارد – از نیویورک تا سان فرانسیسکو – آنرا بخوبی فراگرفته است . مکررن با تغییر شغل مواجه است . مهاجرت به آمریکا و تلاش برای یافتن شغلی ثابت با حقوق و مزایای کافی او را به عنوان کارگری مهاجر و آواره سرگردان جامعه طبقاتی و صنعتی آمریکای آن زمان می کند . در همین سالهای آوارگی ست که به اتحادیه کارگران صنعتی می پیوندد . کارتون می کشد ، ترانه می نویسد و تعدادی از شعر هایش مثل : " واعظ و برده زرخرید " ، ولگرد " ، دختر یاغی " به مشهور ترین ترانه های آن زمان تبدیل می شود. حق تکثیر: با اجازه مترجم می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری