Junior Comprehension 1

Junior Comprehension 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Darcy Adrian

Description

. همواره درک مطلب انگلیسی یکی از اساسی ترین و مهمترین مهارت ها در یادگیری زبان انگلیسی بوده است. سری کتاب های درک مطلب سه گانه Junior Comprehension منبع بسیار مناسبی برای تقویت مهارت Reading و درک مطلب در زبان انگلیسی است. همانطور که می دانیم مبحث درک مطلب و خواندن متن یکی از پایه ای ترین مباحث یادگیر هر زبانی است. زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در زبان انگلیسی نیز خواندن متون و درک مطلب بخش بزرگی از دانش زبانی زبان آموز را در بر می گیرد. کتابهای درک مطلب انگلیسی Junior Comprehension که در سه سطح توسط انتشارات لانگمن تهیه منتشر شده است. افرادی که قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی از پایه را دارند این سری کتابها می توانند کمک بزرگی به این اشخاص بنمایند. Junior Comprehension 2 http://ketabnak.com/comment.php?dlid=62059 Junior Comprehension 3 http://ketabnak.com/comment.php?dlid=62060
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری