کلمات قصار امام خمینی (ره)

کلمات قصار امام خمینی (ره)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امام خمینی (ره)

توضیحات

همه چیز در قیام لله است، قیام لله معرفت الله می آورد. و قتی دین خدا را انسان در خطر دید، برای خدا باید قیام کند. از مرگ نترسید که حیات و ممات به دست خداست. همه قیام کنید، و برای خدا قیام کنید، قیام فرادی در مقابل شیطانی باطن خودتان، و اجتماعی و انفرادی قیام لله بکنید، انفرادی برای وصول به « ان تقوموا لله مثنی و فرادی » . قیام همگانی در مقابل قدرتهای شیطانی معرفت الله، اجتماعی برای وصول به مقاصد الله. قیام لله شکست ندارد. اگر ما یک روز اتکای خودمان را از خدا برداشتیم، و روی نفت گذاشتیم، یا روی سلاح گذاشتیم، بدانید که آن روز، روزی است که ما رو به شکست خواهیم رفت. کوشش کنید که قیام شما، این نهضتی که دارید، نهضت الهی باشد، لله باشد. تمام قوا در مقابل خدای تبارک و تعالی هیچ است. ما نمی ترسیم، برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم. قیام لله هیچ خسران ندارد، هیچ ضرر توی آن نیست. قیامی که برای خداست، و نهضتی که بر اساس معنویت و عقیده است عقب نشینی نخواهد کرد. و ابسته کنید خودتان را به آن مبدأ قدرت. قطره ها! خودتان را به دریا برسانید. حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری