کاش اسمم آیدا بود

کاش اسمم آیدا بود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مریم یوشی زاده

توضیحات

این نویسنده ی جوان متولد 1360 و دختر ماه منیر کهباسی، داستان نویس معاصر است. مریم یوشی زاده تاکنون دو مجموعه داستان منتشر کرده: غروب روی کاغذ /نشر درچه / 1376 بانو رازقی/ پازینه / 1382 دانشجوی کارشناسی ارشد رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی و گزارشگر سرویس اجتماعی روزنامه جام جم است.وی برای اولین کتابش از محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران لوح تقدیر دریافت کرد. قسمتی از متن داستان: محبوبه گشت توی کیفش پی چیزی. خرت و پرت ها را زیر و رو کرد. بوی عطر و پودر می آمد. قوطی کبریت را برداشت. سرش را کج کرد. قوطی را تکان داد. زیپ کیف را بست. لبخند زد. روی گونه هایش چال افتاد. گفت: چه خبر؟ کبریت سوخته را انداخت تو نعلبکی قهوه اش. گفتم: دیشب تا صبح خوابم نبرد. چیزی هم ننوشتم. فکرهای مزخرف می کردم. فکرهای بی سر و ته. گفت: چی مثلا؟ گفتم: دنیا مثل یک اتوبوس پره یا خودت را می چپانی بین جمعیت و جا می شوی یا هولت می دهند بیرون، می افتی و دیگر نمی توانی بلند شوی...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری