تو

تو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستان یک زندگی از بچگی تا فریاد « تو یعنی بغض تو یعنی نفـ ـ س نفـ ـ س تو یعنی لررززیدن تو یعنی کاابوس یعنی تنهایم تو یعنی خون یعنی هستم تو یعنی اشره یعنی بمیر تو یعنی فراار یعنی صدا در گلو خفه » مجموعه چند «پاره داستان» مرتبط که توسط فرهنگ کسرائی نویسنده مقیم آلمان نوشته شده است. فرهنگ کسرائی بر خلاف بسیاری از هنرمندان و نویسندگان ایرانی که در غربت در انزوا زیستند و نوشتند.با جامعه فرهنگی وهنری آلمان ارتباط عمیق برقرار کرده وبسیار به آلمانی خوانده و نوشته و آثارش در نشریات آلمانی به چاپ رسیده است.(در دهه ۹۰ با نهضت «ادبیات زیرزمینی»-Beat Generation-در آلمان همفکری و ارتباط نزدیک داشته و کارهایش در نشریات این جنبش به چاپ رسیده است.)مطالعات و ارتباط او در این سالها با هر دو محیط ایرانی و آلمانی حفظ شده و از هر دو محیط تاثیر پذیرفته است. » تگ جستجو: فرهنگ کسرایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری