کلید طلایی ارتباطات

کلید طلایی ارتباطات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کریس کول

توضیحات

در این کتاب با فن زبان رفتار آشنا می شوید تا به هنگام گفت وگو با افراد با رعایت لحن صدا، تغییرات چهره و حرکات بدنشان ذهنشان را بخوانید و به عکس مراقب حالات و حرکات خود باشید و آن را به دلخواه تحت کنترل قرار دهید. همچنین می آموزید که چگونه عوامل صوتی، بیانی و بصری با هم بیامزید، پیام خود را برسانید و سپس با رعایت اوضاع و احوال مخاطب، با موثرترین شیوه آن را منتقل کنید. ضمنا تحقیقات نشان می دهد که حدود هفتاد و پنج درصد از اوقات روزانه ما به نحوی در تماس و ارتباط با دیگران می گذرد . به همین دلیل کیفیت زندگی هر کس بستگی به کیفیت ارتباطات او با دیگران دارد . در این کتاب اصولی را می آموزید تا با توجه به نوع شخصیت ، تفاوتهای فردی ،نیازهای روانی و ... نیرویی را در خود به وجود آورید تا در هر شرایطی که به سر می برید و با هر کسی که روبه رو هستید ،در افراد نفوذ کنید و... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ه‍ام‍ون‌‏‫، ۱۳۷۶.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری