کتاب سرخ

کتاب سرخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

موضوع : سخنان پندآموز ارد بزرگ ناشر : بنیاد جهانی ارد بزرگ نکته : بنیاد جهانی ارد بزرگ به دلیل مشاهده اقداماتی سازمان داده شده و نسبت دادن بعضی جملات به ارد بزرگ اقدام به گردآوری سخنان ایشان در قالب کتاب سرخ نموده است . با توجه به تلاش و کوشش های همکارانمان اکنون می توان به جملات و سخنان موجود در این کتاب استناد نمود . درباره کتاب سرخ : سخنان بزرگان (برآیند و نتیجه سالها تجربه) همانند “خون سرخ” سرشار از زندگی و نیرو برای همگان بوده و هست . سخنان ارد بزرگ نیز سرشار از آموزه های ارزشمند برای کسانی ست که بدنبال آموختن هستند . ارد بزرگ ، فیلسوف و اندیشمندی ست که اندیشه هایش افق های جهان امروز را در نوردیده در سخنان حکیمانه اش انسانها را به زندگی خردمندانه ، دوستی ، صلح و مهر دعوت می کند . کتاب سرخ نسخه کاملتر آرمان نامه (امیر همدانی / بهمن 1387) است . در آرمان نامه 745 سخن از ارد بزرگ وجود داشت که در کتاب سرخ به 935 فرمان افزایش یافته و فرگردها (بخش ها) نیز از 113 به 122 فرگرد افزایش داشته است . این کتاب در شورای پژوهشگران بنیاد جهانی ارد بزرگ تهیه شده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری