کتابشناسی انقلاب اسلامی

کتابشناسی انقلاب اسلامی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: محسن آرمین - افسر رزازی فر کتابشناسی انقلاب اسلامی ایران از جمله کتاب‌هایی است که به سفارش مرکز تحقیقات استراتژیک کشور طرح و از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها در سال 1377 منتشر شده است. مجموعه حاضر به کوشش محسن آرمین و افسر رزازی‌فر تهیه شده و شامل فهرست موضوعی کتاب‌ها و آثاری است که در فاصله سال‌های 1357 تا 1372 در داخل و خارج از کشور منتشر شده و به نوعی ماهیت و اهداف اقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داده‌اند. شایان ذکر است: اثر یاد شده می‌تواند به عنوان مرجعی برای شناخت و آشنایی بیشتر محققان و پژوهشگران با منابع منتشر شده در زمینه انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته شود و آنان را در بهره‌گیری از منابع مورد نیاز و اجرای تحقیقی آگاهانه یاری رساند. 93 ص حق تکثیر: در نشانی زیر در اختیار عموم قرار دارد http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=716
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری