گزینه ها و مفاهیم کلیدی فیزیک

گزینه ها و مفاهیم کلیدی فیزیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامرضا مختاری اسکی

توضیحات

جلد اول یک مجموعه ی سه جلدی فیزیک است که به مکانیک اختصاص داده شده است و برای دانش آموزانی در نظر گرفته شده است که مطالعه ی کتب فیزیک درسی خود را به پایان رسانده اند و اینک برای شرکت در آزمون های سراسری ، دانش مفهومی خود از فیزیک و توانایی خود در حل تست های فیزیک را محک می زنند . هر کتاب از این مجموعه را می توان به طور مستقل مطالعه کرد و بنابراین نبودن مجلد های دیگر مشکلی به وجود نمی آورد . جلد اول ( کتاب حاضر )، شامل بیش از سیصد تست مفهومی مکانیک است که در زمان انتشار ، برای اولین بار ارائه شده بودند . پاسخ همه ی تست ها و حل تشریحی مهم ترین شان ، که با ستاره مشخص شده اند ، در کتا ب آورده شده . کتاب دارای بیست و هفت تابلو است که هر کدام به تشریح یک نکته ی کلیدی و بسیار مهم فیزیک می پردازد . در پایان کتاب نیز بیشتر فرمول های مکانیک آورده شده اند . حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری