خم رودخانه

خم رودخانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این نسخه، علاوه بر تک نسخه ای بودن، دارای کیفیت بهتر و حجم کمتر (یک پنجم) نسبت به نسخه ی موجود در سایت است. درباره کتاب: یک آفریقایی هندو شرقی به نام سلیم به قلب آمریکا سفر می‌کند تا بفهمد دنیا، چه دنیایی است: این افراد با تفنگ‌ها و جیبهایشان دزدان طلا و شکارچیان عاج بودند. اگر به عاج و طلا بردگان را هم می‌افزودی ، می‌توانستی تصور کنی که به آفریقای قدیم‌ترین ایام بازگشته‌ای. اگر هنوز بازار خرید و فروش برده در کار می‌بود، بی شک تجارت برده هم می‌کردند. آنها هر آینه به فکر فروش طلا و به خصوص عاجی که دزدیده بودند می افتادند، به سراغ تجار شهر می رفتند. مقامات حکومتی در سرتاسر قاره به تجارت عاج که خودشان غیرقانونی اش خوانده بودند اشتغال داشتند، و همین خود کار قاچاق را آسان می کرد. اما از درگیر شدن در این کار وحشت داشتم، چون دولتی که قوانین خودش را زیر پا بگذارد، خیلی راحت تو را هم زیر پا می گذارد. شریک کسب و کار امروزت می توانست زندانبان فردایت باشد و یا حتی... دیلی تلگراف، رمان خم رودخانه نوشته وی اس نایپل را جز صد رمان برتر تاریخ معرفی کرده است. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: درس‍ا‏‫، ۱۳۸۱.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری