خانه اینجاست: مجموعه داستان

خانه اینجاست: مجموعه داستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نشر نوگام در سپتامبر ۲۰۱۴ فراخوانی داد برای گردآوری داستان‌های مهاجرت ایرانیان. پدیده مهاجرت در ادبیات هرکشوری، مخصوصا ایران تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از ایرانیان داستان‌های شنیدنی‌ای از مهاجرت خود دارند، داستان‌هایی منحصربه‌فرد از فرازونشیب‌های ترک وطن. در طول چند ماه داستان‌هایی از اقصا نقاط جهان دریافت کردیم و ۱۰ داستان از این میان را برای مجموعه داستان‌های مهاجرت به نام «خانه این‌جاست» برگزیدیم. این کتاب یک کار گروهی است که مانند باقی کتاب‌های نوگام با حمایت همگانی ایرانیان منتشر می‌شود. شما هم می‌توانید در این کار گروهی مشارکت کنید و با تبلیغ یا پرداخت هزینه‌ای به عنوان پشت جلد کتاب از نشر حمایت کنید. داستان‌های برگزیده بدون ترتیب خاص عبارتند از: زمستان غرب میانه - نادر تهرانی یک نیمروز آفتاب مسجدسلیمان - پیمان فیوضات قاب‌های خیال - محمد رنجبر التزامی‌ها - پرستو کلامی من می‌میرد - محمد جابری دوم شخص مفرد - ب.ن.میستری آن دو روز آخر اردیبهشت - ن.س بذر خورشید که پاشیده فلک بر سیستان - مرضیه ستوده شکنجه سفید - هومن زندی‌زاده بوی بو ندادن خیابان - سونا قلی‌زاده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری