خفاش

خفاش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالقاسم پرتو اعظم

توضیحات

ابوالقاسم پرتواعظم درتهران و آمریکا درس خواند. از دوران جوانی شروع به انتشار داستانها ، اشعار و مقالاتی در مطبوعات گوناگون کرد . در داستان هایش ، متأثر از آثارصادق هدایت و صادق چوبک ، از فساد اداری ، خرافه پرستی و آداب و رسوم و شیوۀ زندگی عامه مردم انتقاد می کرد. آثار داستانی اش عبارتند از برنامه زندگی (1317) – شب اول قبر (1324) – قاطی پاتی (1325) - کاج کج (1325) – مردی که رفیق عزرائیل شد (؟) – آدم های ما (1327) – خفاش (1333) – چینی شکسته (1336) – سنگ برای پای لنگ (1347) – سنگ روی یخ (1352) – در وزارت آسیاب های بادی (1354) – خدیش ( 1355) نویسنده پس از انقلاب ساکن آمریکا شد و آثاری در زمینۀ زبان و ادبیات و تاریخ نوشت . (برگرفته از فرهنگ داستان نویسان ایران – نوشته حسن عابدینی) کتاب حاضر یعنی خفاش اولین کتابی است که تقدیم دوستان می شود تا هم با نویسنده و هم سبک نگارش ایشان آشنا شوند. حق تکثیر ؛ کتابخانه ابن سینا - چاپ اول 1333
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری