مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 15

مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 15

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تنظیم از فاطمه زارع ناشر : وبلاگ آبگینه ساری www.bahoo.blogfa.com مطالب این شماره : ? ایران و دنیا در سه روز گذشته ? شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی ? آیا این روزها خبر مهمی خواهد شد- تا چه اندازه میتوان به تغییر سیاست آمریکا در برابر ایران امیدوارتر بود- توده ایها دم از نزدیکی انقلاب میزنند ? آیزنهاور باید بین مصدق و کمویسم یکی را انتخاب کند ? اگر سیاست آمریکا در ایران عوض نشود مصدق بمسکو تسلیم خواهد شد ? انگل یسها از هم اکنون برای جلوگیری از تغییر سیاست آمریکا در ایران دست بکار شدند ? گروکشی آمریکا و انگل یس بر سر ایران - ایدن برای چه به آمریکا رفته است؟ ? دو نماینده مجلس انگل یس از محسنات تقسیم و تجزیه ایران صحبت میکندد ? انگل یس ها کودتای کمونیستی را در تهران به نفع خود میدانند ? حزب توده و شاه - چرا فرقه دمکرات آذربایجان بشاه احترام میگذاشت ? ژنرال آیزنهاور رئیس جمهور جدید آمریکا را بشناسید ? چگونه اسامی سناتورها به آمار ( دواب ) مبدل شده است ? دکتر اقبال در خدمت رکن دوم ? اسنادی از چگونگی انجام انتخابات سنا که تاکنون در جایی منتشر نشده است ? میتسو محبوس باغ بهشت ? چگونه از سلطنت خلع شدم ( ملک فاروق شاه مصر ) نخستین شبی که خاک مصر را ترک کردیم بر ما چه گذشت ? ساعتی در بازداشتگاه ثبت ? ظهور نایب امام در تبریز ? سرگذشت یکی از عجیب ترین شیادان اروپا ? ............. و دیگر مطالب متنوع و گوناگون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری