خوبه حالم

خوبه حالم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزاد گل عنبری

Description

. کتاب خوبه حالم ٬ سومین اثر فرزاد گل عنبری است . همچنین این کتاب اولین اثر طولانی او در زمینه ی نویسندگیست . این کتاب شامل ۲۹ اثر شعری ایشان است که در سبک خود ٬ روی کاغذ آورده است .سبک این کتاب ٬ ترکیبی از شعر نو و تکست است و هضم مفهوم اشعار آن برای مخاطبان بسیار راحت تر از سبک کهن شعریست. فرزاد گل عنبری در این کتاب ٬ سعی کرده است تا برخی مشکلات زندگی امروز ٬ را از زبان خود و سبک شهری خود بیان کند. حتی در آخرین شعر کتاب به نام داستان من ٬ او در حدود شش صفحه ٬ به بیان ساده و صریح زندگی خود پرداخته است. این کتاب بسیار با کتاب های دیگر متفاوت است. خواننده ی کتاب هرگز از آن خسته نخواهد شد چون اشعار دارای ریتم خاصی هستند که خواننده را به خواندن بیشتر جذب میکند. این کتاب را از دست ندهید.حجم بالای این کتاب به دلیل کیفیت بالای آن ٬ از نظر صفحات و واضح بودن متن هاست. حق تکثیر: حق تکثیر کتاب با نویسنده است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری