سید حسن تقی زاده (سه زندگی در یک عمر)

سید حسن تقی زاده (سه زندگی در یک عمر)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدعلی همایون کاتوزیان

توضیحات

سید حسن تقی زاده (سه زندگی در یک عمر) به انضمام مصاحبه استاد کاتوزیان درباره تقی زاده و رساله کاتوزیان در «سید حسن تقی زاده، سه زندگی در یک عمر»؛ با نگاهی محققانه به بررسی شخصیت و آرای تقی زاده پرداخته و این رساله یکی از بهترین نوشته ها درباره زندگی چندوجهیِ فردی است که در تاریخ پرفراز و نشیب ایران، از مشروطه به این سو، در محافل فکری و سیاسی، طعم داوری های فراوانی را چشیده است. در این نوشته که شرح و تحلیلی از زندگی سیاسی تقی زاده است با سه‌ تقی زاده آشنا می‌شویم.تقی زادهء اوّل کار خود را از عنفوان جوانی آغاز می‌کند و در حدود سال 1911 میلادی،در سی و سه چهار سالگی به پایان می‌برد. تقی زادهء دوّم از همین حدود کار خود را شروع می‌کند و در سال 1934 در حدود پنجاه و شش هفت سالگی به انتها می‌رساند.تقی زادهء سوّم از همین حدود دورهء آخر زندگی خود را می‌آغازد و در سال 1970 در حدود نود و دو سالگی‌ این جهان را بدرود می‌گوید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری