کلیات علوم روحی (جلد دوم)

کلیات علوم روحی (جلد دوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن رهبرزاده

توضیحات

استاد حسن رهبرزاده در مقدمه کتاب کلیات علوم روحی چنین توضیح میدهند: پس از نوشتن چندین جلد کتاب در زمینه علوم روحی و انرژی درمانی و قدرتهای ماورالطبیعه و ... تصمیم گرفتم که یک جلد کتاب نیز درباره کلیات مطالب و حقایق علوم روحی و زندگانی پس از مرگ و انرژی های موجود در محیط و افراد و نحوه استفاده از آنها، به رشته تحریر درآورم تا خوانندگان محترمی که فرصت خواندن کلیه کتابهای مربوط به علوم روحی و نیروهای ناشناخته را ندارند، با خواندن این دو جلد کتاب، دانش و شناخت کلی و کافی درباره علوم روحی و این نیروها بدست آورند. آنچه را که من در این مجموعه مطالب کتاب عرضه می نمایم، درحقیقت ارائه مطالب و راه و روشی علمی و آموزشی است که خود سالها آنها را به اشکال مختلف در کلاسها، تحت آزمایشات و بررسیهای فراوانی قرار داده ام و پس از اطمینان یافتن از نحوه کارآیی و سودمند بودن آنها برای کسب علم و سلامت روح و روان و جسم افراد، مطالب آن را در این کتاب گردآوری کرده ام. حق تکثیر: نشر پارسا - ۱۳۸۰ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری