ترسیم نقشه مطالعات میان رشته ای

ترسیم نقشه مطالعات میان رشته ای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جولی تامپسون کلاین

توضیحات

از میان منابع معتبر خارجی در زمینه رویکرد آموزشی و پژوهشی موسوم به «میان رشته ای»، سلسله رسالات یا مقالاتی که انجمن کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا (AAC&U) در قالب کتاب منتشر ساخته است می‌تواند برای علاقه‌مندان مفید باشد. عنوان کلی برگزیده شده برای سری اول از کتاب‌های مذکور نظام دانشگاهی در حال تحول (academy in transition) است. این سری کتاب‌ها را پژوهشگران سرشناسی به رشتۀ تحریر درآورده و در آن با اشاره به وضعیت آموزش در مراکز آکادمیک، چشم‌انداز تغییرات آموزشی و پژوهشی در آغاز هزاره سوم را ترسیم نموده‌اند. عناوین سری اول به ترتیب زیر است: - فهم معاصر از آموزش آزاد (گری اشنایدر و رابرت شوئنبرگ، 1998) - نقشه مطالعات میان‌رشته‌ای (جولی تامپسون کلاین ، 1999) - آموزش عمومی: دستور کار متغیر (جری گاف، 1999) - جهانی کردن علم ( گرانت کورنل و ایو استودارد، 1999) کتاب حاضر ترجمه عنوان دوم از عناوین فوق است که توسط «منصور متین» ترجمه منتشر گردیده است. حق تکثیر: حقوق معنوی متعلق به مترجم است و کتاب با رضیت ایشان در معرض استفاده قرار می گیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری