کَری

کَری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود جعفری

Description

. نوازنده : ببینم تا حالا بیشترین مدتی که دور و اطرافت ساکت بوده ، چقدر بوده ؟ مرد :نمی دونم نوازنده : اصلا تا حالا شده توی سکوت باشی ؟ مرد : آره . . . نوازنده : ( عصبانی ) داری دروغ می گی مرد : من عادت دارم توی سکوت مطلق درس بخونم نوازنده : ( با صدای بلند می خندد ) سکوت مطلق ؟ تا حالا دروغ به این بزرگی نشینده بودم ( ادای مرد را در می آورد ) سکوت مطلق، داری پَرت می گی آقای نابغه، تو اصلا می دونی سکوت چیه؟ تا حالا چند دقیقه تونستی ساکت باشی؟مطمئنم یک هزارم ثانیه هم نشده، چون توی اون کله ات انقدر سرو صدا هست که سکوت رو نفهمی ،سکوت فقط توی ذهن معیوب تو ِ که معنی داره ( فریاد می زند ) سکوت مطلق . . . داری چرت و پرت می گی نابغه ، چرت و پرت مطلق. . . حق تکثیر: هر گونه اقتباس و استفاده و بهره برداری از این اثر با اجازه کتبی نویسنده امکان پذیر می باشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری