کتاب شناخت: مجموعه مقالات

کتاب شناخت: مجموعه مقالات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: جمعی از نویسندگان به کوشش: کتابخانه طهوری کتاب شناخت شامل نه مقاله از هفت محقق معاصر در موضوعات گوناگون است. تقویم هجری خورشیدی و مقاله آب را گل نکنیم را رحیم رضازاده ملک نگاشته، گفتاری در باب انتحال (از ترجمه تاریخنامه بزرگ طبری تا دیوان حافظ مینوی)‌ توسط محمد روشن و صمد موحد درباره سفرنامه تحفه العالم مطالبی نگاشته شده، نیما به روایت شهریار مصاحبه روزنامه کیهان با استاد شهریار است. احوال و اقوال شیخ ابوالحسن خرقانی مقاله محمدعلی ندامانی است. مقاله چهل سال تاریخ ایران در دوره ناصرالدین شاه را نیز تابناک بزرگ امید و مکاتیب سنایی شامل 17 نامه سنایی را فروز مهابادی تألیف و معرفی کرده است و کتابشناسی تاریخ نگاری در اسلام را هم محمد اخگر تدوین کرده است. این مجموعه در سال 1363 توسط کتابخانه طهوری زیور طبع یافت. حق تکثیر: کتابخانه طهوری، 1363
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری