سرطان سینه،جلد اول کتاب های آزمایشگاه و بالین

سرطان سینه،جلد اول کتاب های آزمایشگاه و بالین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن منشدی

Description

. سرطان سینه،جلد اول کتاب های آزمایشگاه و بالین تالیف دکتر محسن منشدی، دکترای علوم آزمایشگاهی سرطان های سینه، تومور های بد خیمی هستند که از رشد کنترل نشده سلول ها در سینه بوجود می آیند. این سرطان ها در مرحله اول در مجراهای انتقال دهنده شیر که در دوران شیردهی، شیر را به نوک پستان منتقل می کنند و در درجه دوم در لوبول های سینه که غدد تولید کننده شیر هستند، بوجود می آیند. هر مورد سرطان سینه ویژگی های اختصاصی خود را دارد. برخی دارای رشد آهسته می باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند حالت تهاجمی داشته باشند، بعضی از آن ها حساس به هورمون های استروژن و پروژسترون می باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند پروتئین های خاصی را بیش از حد بیان کنند. ویژگی های سرطان سینه می توانند برروی انتخاب نوع درمان و توانایی بالقوه بازگشت و عود سرطان تاثیر بگذارند. هر سال در تعداد بیشتری از بانوان در ایالات متحده نسبت به سایر سرطان ها، سرطان سینه تشخیص داده می شودکه البته در این مورد سرطان پوست مستثنی است. گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) در سال 2011 تشخیص تعداد 230480 مورد جدید سرطان سینه تهاجمی در زنان آمریکایی و تعداد39520 مورد مرگ در زنان مبتلا بوده است. باید توجه داشت که آقایان نیز می توانند مبتلا به سرطان سینه شوند. گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) در سال 2011 تشخیص 2140 مورد سرطان سینه در آقایان و 450 مورد مرگ در آنان بوده است. حق تکثیر: مالکیت حقوقی کتاب متعلق به مولف است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری