کتاب کوچک زبان بدن

کتاب کوچک زبان بدن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویجایا کومار

توضیحات

ین کتاب تلاش می‌کند معنای حالت‌ها و اشارات مختلف بدن را که بسیار بیشتر از کلمات ساده نقل مطلب می‌کنند، کشف کند و توضیح دهد. همچنین ما را راهنمایی می‌کند که علایم زبان بدن را در دیگران بخوانیم و از زبان بدن‌مان برای ایجاد ارتباط صحیح و موثر استفاده کنیم. در مقدمه‌ی کتاب آمده است: «این کتاب به خواننده کمک می‌کند از زبان بدنش باخبر باشد. حرکات غیرکلامی و علائمی را که خودش بروز می‌دهد بشناسد و حرکات و علایم ارتباطی سایر همنوعانش را هم بفهمد. فراگیری دانش و مهارت ارتباط غیرکلامی از هر مواجهه‌ای با دیگران، تجربه‌ای هیجان‌انگیز می‌سازد. فرد یاد می‌گیرد از روی حرکات دیگران افکارشان را بخواند و زمان هیجان‌انگیزی را صرفا به تماشای آیین‌های مربوط به زبان بدن آنها بنشیند! فرد می‌تواند به کمک درک، مشاهده و درون‌بینی بگوید که دیگری دارد دروغ می‌گوید، می‌خواهد دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، یا صرفا کسل است! بخوانید و از زبان بدن، که بیشتر از صدها جلد کتاب حرف می‌زند، حق تکثیر: تهران، جیحون، ۱۳۸۴
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری