متن کامل اسناد لانه جاسوسی امریکا - جلد چهارم

متن کامل اسناد لانه جاسوسی امریکا - جلد چهارم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: ماموران و مرتبطین سازمان جاسوسی امریکا گردآوری و ترجمه: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام کتاب حاضر که تحت عنوان اسناد لانه جاسوسی آمریکا در اختیار خوانندگان گرامی قرار می گیرد ٬ حاوی افشاگریهایی است که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ٬ تدریجاً و به صورت شش جزوه منتشر ساختند. لازم به تذکر است که هر یک ازجزوات ششگانه مزبور ٬ دارای یک مقدمه به عنوان اطلاعیه می باشد که هریک در جای خود چاپ شده است. در خاتمه تشکرات خالصانه خود را از برادران ٬ دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که موافقت نمودند این اسناد از جانب دفتر انتشارات جامعه مدرسین به صورت یک جلد منتشر شود ٬ اعلام نموده؛ ضمناً مجلدات بعدی این اسناد نیز در آینده نزدیکی در اختیار ملت شریف و مبارز ایران قرار خواهد گرفت. انشاءالله دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری