لب لباب مثنوی

لب لباب مثنوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ملاحسین واعظ کاشفی

توضیحات

به تصحیح: سید نصرالله تقوی لب لباب مثنوی از بهترین آثار عارف کامل ملا حسین کاشفی می باشد. این کتاب مزین به مقدمه ای از مرحوم سعید نفیسی در باره نویسنده و کتاب اوست مرحوم نفیسی در بخشی از مقدمه چنین می گوید: کمال الدین حسین بن علی بیهقی هروی معروف به واعظ کاشفی از دانشمندان و نویسندگان و سرایندگان نیمه دوم سده نهم ایران بود. کاشفی دانشمند بسیار پرکاری بود و کتاب های بسیاری در فنون مختلف اخلاق و تاریخ و تفسیر و حدیث و سلوک و تصوف و نجوم و ریاضیات و فقه به زبان تازی و پارسی نوشت و در نظم و نثر زبان فارسی زبردست بوده و در شعر فارسی کاشفی تخلص می کرده است. کتاب حاضر مشتمل بر سه بخش می باشد: - بیان جوامع اطوار شریعت - بیان دقایق اسرار طریقت - بیان لوامع انوار حقیقت نام این لب لباب معنویست انتخاب از انتخاب مثنویست حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری