در باره نورمن میلر

در باره نورمن میلر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نورمن مِیلر (به انگلیسی: Norman Mailer)‏ ‏ (۳۱ ژانویه ۱۹۲۳ - ۱۰ نوامبر ۲۰۰۷)، نویسنده مشهور و صاحب سبک آمریکایی و برنده جایزه ادبی «پولیتزر» است. وی بیشتر بخاطر نثر تلخ و گزنده و مخالفتش با جنبش‌های فمینیستی شهرت دارد. نورمن مایلر در یک خانواده یهودی‌الاصل در شهر لانگ بیچ، نیوجرسی متولد شد. وی در محله بروکلین نیویورک بزرگ شد و در سال ۱۹۳۹ به دانشگاه هاروارد راه یافت. در هاروارد در رشته مهندسی هوانوردی به تحصیل مشغول شد. وی توانست در سن ۱۸ سالگی و در محیط علمی دانشگاه هاروارد، اولین داستانش را منتشر کتد. نهایتاً در سال ۱۹۴۳ توانست با موفقیت از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شود. نورمن مایلر در سال ۱۹۶۹ میلادی، بخاطر نوشتن کتاب «سپاهیان شب» برای اولین بار برنده جایزه کتاب ملی سال شد. وی همچنین از فعالین ضدجنگ ویتنام بود. حق تکثیر : مقاله - از روزنامه ایران - ۲۸ آبان ۱۳۸۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری