Lire au CP

Lire au CP

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی

توضیحات

نویسندگان: J.Debayle , M.Touyarot, Ci. Giribone , D. Vitali آموزش زبان فرانسه به کودکان کتاب تمرین آموزش فرانسوی سطح مبتدی و همچنین مناسب کودکان برای یادگیری زبان فرانسوی می باشد . این کتاب pdf با روشی ساده و روان زبان فرانسه را به کودکان می آموزد و همچنین به افزایش دامنه لغات فرانسه آنها کمک می کند. کتاب Lire Au Cp با استفاده از تصاویر و … به تمرین زبان فرانسه می پردازد به طوری که آموزش خسته کننده نباشد. کتاب تمرین آموزش فرانسوی فوق می تواند به عنوان یک منبع مناسب برای یادگیری لغات ساده زبان فرانسوی باشد و برای گروه سنی کودک و نوجوان منبع بسیار مناسبی به حساب مب آید. در ایران زبان فرانسه بعد از انگلیسی دومین زبان محبوب می‌باشد. تاریخچه زبان فرانسه در ایران به دوران مشروطه باز می‌گردد. در زمان قاجار بسیاری از رجال سیاسی برای ادامه تحصیل به فرانسه می‌رفتند که از همان زمان بسیاری از واژه‌های فرانسوی از طریق قوانین حقوقی وارد ایران شد و امروزه نیز در زبان فارسی بسیاری از این کلمات استفاده می‌شود و گاهی این کلمات به قدری در زبان فارسی استفاده شده‌است که بسیاری از افراد نمیدانند که این واژگان فرانسوی هستند حق تکثیر: http://zabandownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9...AF%DA%A9%D8%A7/
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری