ما و قهقرا: رمان به مثابه آینه ی جامعه

ما و قهقرا: رمان به مثابه آینه ی جامعه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی استعدادی شاد

توضیحات

پیشگفتار : مقاله هایی که در این کتاب مجموع شده اند، فراورده ی رمان خوانی سالهای پیش نگارنده و جلب شدن به پارها ی از آنها است. نخستین چاپ کتاب حاضر، در سال 1994 میلادی، توسط نشر باران در سوئد و به همت مسعود مافان ارجمند صورت یافته است. اینجا در باز چاپ یا دقیقتر با انتشار دیجیتالی آن، که مدیون تلاش و ایده امیر عزتی عزیز و مبتکر "باشگاه ادبیات" در اینترنت است، امکانی فراهم شده که تصحیح هایی در متن متعلق به دو دهۀ پیش انجام شود و به شکل بازبینی شده در دسترس مخاطب قرار گیرد. باری. مطالب کتاب حاضر، بیش از هر چیز، مدیون جاذبه خود آثارند. اگر چه مجذوبیت اولیه، سپس با تأمل و درنگ همراه شده و به سبک و سنگین کردن آثار و سنجش نظری، ادبی و اجتماعی آنها انجامیده است؛ البته تا آنجا که در دو دهۀ پیش توش و توان عقلی صاحب این قلم قد داده است. حق تکثیر: کلیۀ حقوق انتشار الکترونیکی این اثر محفوظ و مخصوص باشگاه ادبیات است. [2015] چاپِ اول، تابستان 1394
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری