مبانی معنویت فطری

مبانی معنویت فطری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهرام الهی

توضیحات

مترجمین: م‍ل‍ی‍ک‍ا م‍اب‍رن‌، ف‍رزاد ی‍م‍ی‍ن‍ی‌ دکتر بهرام الهی، متولد ۱۳۱۰ شمسی و فارغ التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه مون پلیه در فرانسه است که در مدتی نزدیک به سی سال، هم‌زمان با کار طبابت و جراحی، به کار تحقیق، تدریس و سرپرستی چند دانشکده پزشکی مشغول شد. او در این مدت، چند کتاب تخصصی در زمینه آناتومی، جراحی و اورولوژی اطفال تألیف کرد که برخی از آنها به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد. وی چند سال پیش در مقام استاد ممتاز دانشگاه بازنشسته شد. دکتر بهرام الهی، در این سال‌ها، به موازات فعالیت‌های دانشگاهی و حرفه‌ای خود، مطالعات عمیقی در معنویت و اخلاق، بر اساس فلسفه و تعلیمات پدرش، استاد الهی، به عمل آورده‌است. وی در تألیفات خود، رئوس فلسفه سیر کمال استاد الهی، را با زبانی ساده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تألیفات بهرام الهی بر اساس سخنرانی‌های او در دانشگاه سوربن و دیگر مراکز علمی اروپا و آمریکا بوده‌است. این تألیفات، تاکنون به زبان‌های فرانسه، فارسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ... منتشر شده‌اند. مقصود اصلی کتاب حاضر نوشته دکتر بهرام الهی ارائة این حقیقت است که معنویات، یک علم تجربی، مانند دیگر علوم تجربی است که باید آنرا با همان روش و طرز فکر علمی بیاموزیم. پرداختن به این علم، در قدم اول کار کسانی است که به آن درجه‌از رشد روحی رسیده‌اند که از خود می‌پرسند، از کجا آمده‌ایم؟ برای چه آمده‌ایم؟ و به کجا باید برویم؟ و چه بسا که این پرسش‌ها ذهن آنان را سخت آزار می‌دهد زیرا هنوز نتوانسته‌اند پاسخ‌های منطقی و گویایی بیابند. محتوای اصلی کتاب، ناظر به این هدف است که انسان‌ها، در کار تحقیق دربارة معنویات با بعد تازه‌ای آشنا شوند که از مختصات تعالیم استاد الهی است. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ج‍ی‍ح‍ون‌، ۱۳۸۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری