مقالات مهرزاد بروجردی

مقالات مهرزاد بروجردی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرزاد بروجردی

توضیحات

مهرزاد بروجردی (به انگلیسی: Mehrzad Boroujerdi) متولد سال 1341، تحلیلگر سیاسی، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه سیراکیوز در نیویورک و یکی از برجسته ترین و مشهور ترین استادان ایرانی علوم سیاسی در آمریکا است . این کتاب شامل مقالات : عرفی‌گرایی فروتنانه اسلام و رقص رسانه‌های جهانی روایتی از تونس امروز / رویاهای جوانان عرب چشم‌پوشی وظیفه‌ی روشنفکر نیست انقلاب سیب‌زمینی در ایران روشنفکران ایرانی و برآمدن رضا شاه سوداگران خیال در خارج از کشور (رویای خوش ایرانی در تبعید) تناقض‌های سیاست در پاکستان پیش‌زمینه نگارش کتاب روشنفکران ایرانی و غرب نگاه روشنفکران ایرانی به “غرب” در دوران میانی دو جنگ جهانگیر (۱۲۹۸-۱۳۱۸) روشنفکران ایرانی و مدرنیته‌ی دو پهلوی ایشان فراز و نشیب‌های مدرن‌سازی استبدادی در ایران مهار جهانی شدن: چالشی پیش روی نهضت بومی‌سازی از سیاست ایران چه آموخته‌ایم؟ سخنی با منادیان گفتگو با ایرانیان خارج از کشور گفتاری درباره‌ی نگاه ملی‌گرایانه به هویت ایرانی اسلام ایرانی و سودای فاووستی مدرنیته آیا می‌توان اسلام را عرفی کرد؟ بازاندیشی مفهوم جهان سوم پیرامون اندیشه و پویش رشد جنبش‌های اسلامی در خاورمیانه حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری