مجموعه مقالات سومین سمینار مسائل مطبوعات ایران

مجموعه مقالات سومین سمینار مسائل مطبوعات ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

دفتر مطالعات رسانه ها به دنبال رشد و توسعه تکنولوژی‌های نوین اطلاع‌رسانی، نشریات الکترونیکی و چاپی ... و تحول روزافزون در عرصه‌های اطلاع‌رسانی، طرح برگزاری سومین سمینار مسائل مطبوعات ایران شکل گرفت و این بار پس از گذشت سال‌ها، دیدگاه‌های تازه‌ای در زمینه مسائل مطبوعاتی و گسترش تکنولوژی‌های جدید اطلاع‌رسانی مطرح شد. با توجه به تحولات رخ داده سومین سمینار مطبوعاتی در اسفند ماه 1383 با پرتوی از نظرات و دیدگاه‌های نوین و متفاوت در زمینه چالش‌های پیش‌روی مطبوعات از سوی دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها برگزار شد. در سمینار مذکور صاحبنظران و پژوهشگران این رشته حول محورهای موضوعی چالش‌ها و چشم‌اندازهای توسعه مطبوعات در ایران، مطبوعات و جامعه اطلاعاتی و حقوق مطبوعات به ارائه مقاله و طرح دیدگاه‌های خود پرداختند. حق تکثیر: در نشانی زیر در اختیار عموم قرار دارد http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=708
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری