ماه ِ بنفش؛ یا می‌شود موهایم را ببافی؟

ماه ِ بنفش؛ یا می‌شود موهایم را ببافی؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حجت درساره

توضیحات

روایت «ماه بنفش یا می‌شود موهایم را ببافی؟» از آن دست قصه‌های آشناست که بازگو کردنش آن هم به شیوه‌ای نو جسارت می‌خواهد. داستان روان و جذاب است و خواننده دوست دارد آن را بی وقفه دنبال کند. روایت به صورت سیال ذهن شکل گرفته است و در قالب شخصیت‌پردازی‌های آن ساختارشکنی‌های بسیار هوشمندانه‌ای وجود دارد. داستان تنهایی زنی با غصه‌ها و دردهایش که بی هیچ آداب و ترتیبی در فضایی سیال از ذهن راوی جاری‌ست و خواننده آن‌قدر با آن درگیر می‌شود که تا آن‌را به انجام نرساند رهایش نمی‌کند. از نکات قوی داستان یکی اینکه قصه غیرقابل پیش‌بینی است و در آخر خواننده خشنود است و ری‌را شخصیت اول داستان با اینکه شبیه زن‌های کلیشه‌ای و نام آشنای داستانها نیست ولی مثل پری قصه‌ها به دل می‌نشیند و زخم‌هایش چنان خوب تصویر شده که به جان خواننده می‌رود و با او یکی می‌شود. نکته دیگر اینکه، داستان پر از عواطف انسانی و آدم‌هایی است که در اجتماع وجود دارند ولی در فضای فعلی اجازه مصور کردنشان وجود ندارد. حق تکثیر: لندن، نشر نوگام، 1395
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری