انسان پیرامونی

انسان پیرامونی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود دولت آبادی

توضیحات

گفتگوی ناهید موسوی با محمود دولت آبادی تحت عنوان «نویسندگان، دوستداران بشریت»، متن سخنرانی دولت آبادی در سمپوزیم آمستردام تحت عنوان «انسان پیرامونی»، داستان «پایان کابوس» و مقاله «رمان چیست». محمود دولت‌آبادی نویسنده معاصر ایرانی است که در ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در دولت‌آباد سبزوار به دنیا آمد. او از آغاز مشاغل مختلفی را تجربه کرد، کار روی زمین, چوپانی, پادویی کفاشی, صاف کردن میخهای کج و بعد به عنوان وردست پدر و برادر به عنوان دنده پیچ کارگاه تخت گیوهکشی, دوچرخه سازی, سلمانی و.... بعدها تمام مشاغلی که او در دوران نوجوانی و جوانی خود تجربه کرد، در آثارش نمود یافت. دولت‌آبادی سپس راهی مشهد و آنگاه تهران شد و در این دوران باز هم مشاغل دیگری نظیر حروفچین چاپخانه, سلمانی کشتارگاه, رکلاماتور برنامههای تأتر, سوفلور کنترلچی سینما, ویزیتور روزنامه کیهان و... را بر عهده گرفت. حق تکثیر: استکهلم: ع‍ص‍ر ج‍دی‍د‏‫،۱۳۶۹.‬‬‏‫= ۱۹۹۱م
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری