ماهنامه مارال ، شماره 26 ، خردادماه 1390

ماهنامه مارال ، شماره 26 ، خردادماه 1390

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: علیرضا ذیحق کتاب ماه : سرودی بی مرگ در نقد و شناخت مسعود کیمیایی علیرضا ذیحق www.maral65.blogfa.com فهرست : * درنقد و شناخت آثار کیمیایی: 1- سرودی بی مرگ، باز خوانی فیلم " حکم" اثر مسعود کیمیا یی .....................................5 2- کارکرد اسطوره در آثار کیمیایی، یادداشتی بر فیلم " رئیس" مسعود کیمیایی ................ 9 3- وقتی گلویی برای عشق تر نمی شود ،نگاهی به فیلم " محاکمه در خیابان" .................. 12 * ردپای کیمیایی در آثار ادبی ِ علیرضا ذیحق: 1- شعر/ میراثی در دیس / به مسعود کیمیایی و سربازهای جمعه‌اش...................................17 2- داستان کوتاه / روشنک / ردپای کیمیایی در مجموعه داستان " روشنک " .................. 20 3- ردپای کیمیایی در رمان " شبهای استانبول " نوشته ی علیرضا ذیحق ............................ 23
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری