مکتب کسروی و ماتریالیسم

مکتب کسروی و ماتریالیسم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدعلی امام شوشتری (نگرا)

Description

. گفتارهایی که در ساتهای آینده از دیده‌ی خوانندگان خواهد گذشت ، سخنرانیهاییست که یکی از اندامهای باهماد آزادگان در پیرامون کتاب « آقای کسروی و مفهوم ماتریالیسم» در کانون آزادگان کرده است. هر چند برداشت سخنان گوینده پاسخگویی بخرده‌گیریهای آقای کارشاد نویسنده‌ی آن کتاب بوده ، لیکن چون سخنران زمینه را از دیده‌ی همگانی بگفتگو گزارده است و خود زمینه از جستارهای بسیار ارجدار می‌باشد ، باهماد ما ، که همیشه پیشگام پراکندن کتابهای سودمند بوده بر آن شد سخنرانیها را برویه‌ی کتابی جداگانه چاپ و پراکنده سازد. زمینه‌ای که بگفتگو کشیده شده ، از دیده‌ی سود و زیان توده‌ها بویژه ایرانیان بسیار بزرگ می‌باشد. زیرا چگونگی باورهای هر کس در این زمینه است که او را بگزینش یک گونه راه زندگی وامی‌دارد. نیز این زمینه است که می‌تواند بنیاد نیکخواهی و آبادی‌دوستی و دستگیری از دیگران را که سالهاست سخت لرزان شده ، بار دیگر استوار سازد. از اینرو از خوانندگان خواهش می‌شود این کتاب را با هوشیاری و ژرف‌بینی بخوانند ، و هیچ سخنی را نیندیشیده و سرسری نگذرند. امیدمندیم با پراکندن این کتاب گامی بلند بسوی استوار کردن بنیاد نیکخواهی برداشته باشیم. تهران ـ دیماه 1326/ نویساد باهماد آزادگان حق تکثیر:تهران، چاپخانه پیمان، فروردین ۱۳۲۷ نشر اینترنتی: آبان ۱۳۹۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری