سفرنامه ای کوتاه از کشور مالتا

سفرنامه ای کوتاه از کشور مالتا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : همایون آزاده

Description

. گزارش خواندنی از کشور مالتا، جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه که در سومین ویژه نامه سفر ماهنامه صنعت حمل و نقل به چاپ رسیده است. کشور مالتا دربرگیرنده سه جزیره مسکونی به نام‌های مالتا(Malta)، گُزو (Gozo)، و کومینو (Comino) و سه جزیره نامسکون کومینوتو (Cominotto) و فیلفلا (Filfla) و سنت پاول (St. Paul) است و در مرکز دریای مدیترانه قرار دارد. این جزایر روی‌ هم‌ رفته ۳۱۶ کیلومتر مربع پهناوری دارند و در ۹۳ کیلومتری جنوب جزیره سیسیل (ایتالیا) ، ۲۹۰ کیلومتری شرق تونس و ۲۹۰ کیلومتری شمال لیبی قرار گرفته‌اند. بلندای این جزایر کم است و بلندترین نقطه آن که در کرانه‌های جنوب غربی جزیره اصلی مالتا قرار گرفته ، تازوتا (Ta’Zuta) نامیده می‌شود و ۲۵۳ متر از سطح دریا ارتفاع دارد . بلندترین نقطه جزیره گزو تادبیگی (Ta’Dbiegi) است و بلندای آن از سطح دریا، ۱۹۰ متر می‌باشد. حق تکثیر : مقاله - از سومین ویژه نامه ماهنامه صنعت حمل و نقل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری