بد افزارها و هک

بد افزارها و هک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد شمس ناتری

توضیحات

بیشتر کسانی که با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارند با کلماتی مانند ویروس و تروجان آشنا هستند . در این مقاله شما با انواع ویروسها، چگونگی تکثیر آنها ، طریقه مقابله با انها و در مورد هکرها مطالبی خواهید آموخت. فهرستی که در این کتاب وجود دارد: تعریف بدافزارها تقسیم بدافزارها انواع بدافزارها ویروسها انواع ویروسها شبه ویروسها ویروسهای بی خطر محل تاثیرگذاری ویروسها علائم بدافزارهای و راههای مقابله با آنها تعاریف هک و هکرها تاریخچه هک انواع هکرها تقسیم بندی هک انواع حملات هکرها راهی مقابله با هکرها انتخاب پسورد طریقه هک ایمیل و وبلاگ جرایم سایبری در ایران توضیحات بیشتر: بدافزارها: هر برنامه یا که کامپیوتری که هدفی مخرب و بداندیشه ای داشته باشد جزء بدافزارها می باشد. بدافزارها (Malware) که مخفف نرم افزار بداندیش (Malicious Software) است اصطلاحی است برای برنامه ای با اهداف مخرب که به صورت مخففیانه و با استفاده از نقص های موجود در سیستم عامل و یا برنامه های کاربردی و منابعی چون Hard ، CPU و RAM باعث مختل شدن عملکرد عادی کامپیوتر می شود. البته اشکالات نرم افزاری برنامه ها که ناشی از اشتباهات برنامه نویسی است و به کامپیوتر و سیستم ها آسیب وارد می کنند جزء بدافزارها به شمار نمی آید. بدافزارها را گاهی کد بداندیش (Malicious Code) می نامند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری