من متهم می کنم

من متهم می کنم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیل زولا

توضیحات

در این مجموعه میتواندی من کامل مقاله ی "شهروند امروز" ، متن کامل "من متهم میکنم" و همینطور عکسهایی از روزنامه ای که متن نامه را به چاپ رسانید به همراه عکسهایی از سرگرد دریفوس و امیل زولا مطالعه بفرمایید ژانویه ۱۸۹۸: نامـــــــه‌ی سرگشاده‌ی امیل زولا emile zola خطاب به رئیس جمهور وقت فرانـــسه در روزنامه‌ی اورر (L'Aurore) چاپ شد. عنوان نامه بود: «من متهم می‌کنم!» (J'Accuse) این عنوان با حروف درشت تیتر اول روزنامه شد و به یک نماد تاریخی تبدیل گشت: نماد تعهد روشنفکرانه. در ۱۱۰ سالی که از انتشار این نامه می‌گذرد، مدام به آن استناد شده است، هر جا که در مورد وظایف روشنفکران سخن در میان است، هر جا که در مورد اهمیت رسانه‌ها و بحث در حوزه‌ی عمومی اندیشه و گفت‌وگو می‌شود و ... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌‬‏‫: خ‍ل‍ق‌‬‏‫، ۱۳۵۷
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری