مجله کسب و کار هاروارد - مارس 2014: کار در مقابل زندگی

مجله کسب و کار هاروارد - مارس 2014: کار در مقابل زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجله کسب‌وکار هاروارد، یک ماهنامه معتبر و مرجع در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است که توسط دانشکده کسب‌وکار هاروارد منتشر می‌شود. خوشبختانه این مجله معتبر در ایران توسط نشر نوین به فارسی ترجمه شده و به صورت رایگان عرضه می‌شود. محتوا: 11- بررسی ایده- بهترین مشتریان خود را بهتر کنید! 28- ایده شگفت - انتخاب مشتری مناسب؛ اولین مرحله در استراتژی پیروزی 37- کار در مقابل زندگی؛ بیخیال تعادل شوید، شما مجبورید انتخاب کنید! 48- تمرکز حواس در عصر پیچیدگی 55- چه کسانی بهترین شغل‌ها را تصاحب می کنند 60- انسان‌شناسی که وارد کافه می‌شود! 70 رکورد فروش؛ چگونه با حل مشکلات مشتریان سازمانی به موفقیت برسیم! 78- تغییرات آرام و بی‌صدای هیئت‌مدیره 85- چرا چینی‌ها نمی‌توانند نوآوری کنند؟ 90- مدیریت بر خود؛ به چه کسانی می‌توانیم اعتماد کنیم؟ 95- مطالعه موردی؛ وقتی آتش توئیتری‌ها به روی شما گشوده می‌شود! 100- چرا داستان‌های فاجعه‌آمیز را دوست داریم؟!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری