مجله کسب و کار هاروارد - مارس 2015 : جایی که استراتژی دچار لغزش می شود!

مجله کسب و کار هاروارد - مارس 2015 : جایی که استراتژی دچار لغزش می شود!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجله کسب‌وکار هاروارد، یک ماهنامه معتبر و مرجع در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است که توسط دانشکده کسب‌وکار هاروارد منتشر می‌شود. خوشبختانه این مجله معتبر در ایران توسط نشر نوین به فارسی ترجمه شده و به صورت رایگان عرضه می‌شود. محتوا: 16 - روانشانسی؛ دانش بازاریابی حسی 21 - آیا همسرتان می‌تواند باعث ارتقاء شغلی شما شود؟! 22 - از تحقیق خود دفاع کنید؛ قرار دادن خود به جای مشتری بی‌فایده است 27 - چگونه انجامش دادم؛ مدیرعامل شرکت SODEXO در رابطه با تنوع هوشمند 32 - ایده شگفت؛ رسیدن به فقیرترین مصرف‌کنندگان کشورهای ثروتمند 41 - روشنگری؛ جایی که استراتژی دچار لغزش می‌شود. 42 - چرا اجرای استراتژی از هم گسیخته است و در رابطه با آن چه باید کرد 52 - استراتژی؛ تله‌های اقیانوس قرمز 62 - چه موقع مدیران ارشد همکاری نخواهند کرد. 68 - مدیریت سازمانی؛ نشست‌های رهبری موثر 81 - حاکمیت؛ حاکمیت شرکتی 2.0 98 - مدیریت بر خود؛ پر کردن فاصله‌های روانی 103 - مطالعه موردی؛ آیا یک واحد کسب‌وکار می‌تواند دو مدل درآمدی داشته باشد؟! 108 - ترکیب؛ تکنولوژی همیشه هم بر نیروی کار پیروز نمی‌شود!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری